Obsah 4 – dňového priameho vzdelávania v rámci odbornej prípravy:
1. Zákon o VO
a) Výklad zákona (22 hodín)
Výklad zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
b) Elektronické posielanie oznámení používaných vo verejnom obstarávaním (1hod. 30 minút)
Prezentácia softvérovej aplikácie ZOVO na počítači s prístupom na internet. Technické požiadavky na softvérové vybavenie počítačov sú nasledovné: MS Internet Explorer (odporúčaná min. verzia 6.0) so zapnutou podporou JavaScript.
c) Národný akčný plán pre zelené verejné obstarávanie v SR na roky 2007-2010 (30 minút)
Spolu a) až c) 3 dni (24 hodín)
2. Riešenie prípadových štúdií (1 deň – 8 hodín)
Rámcový obsah odbornej prípravy je podrobne rozpracovaný v materiáli Školenie školiteľov vo verejnom obstarávaní – „Školiaca metodológia pre školiteľov“, súčasťou ktorej je rozpis jednotlivých tém s určením času na ich prezentáciu, prípadové štúdie a úlohy k jednotlivým témam.
Celkový čas výučby je 32 hodín.
3. Skúška
Termíny skúšok vyhlasuje ÚVO, týmto termínom sa prispôsobuje organizátor školenia a skúška nasleduje spravidla po prípadovej štúdii.
Podmienky účasti
Podľa zákona o verejnom obstarávaní č. 25/2006 Z. z. sú žiadatelia o kurz povinní splniť podmienky účasti. Za tým účelom žiadateľ najneskôr v deň začiatku kurzu predloží tieto doklady:
- a.formulár pre hodnotenie predpokladov žiadateľa (v prílohe, tiež uverejnený na www.uvo.gov.sk), v krajnom prípade je možné formulár vyplniť v deň nástupu na kurz;
- b.originál výpisu z registra trestov nie starší ako 3 mesiace;
- c.úradne osvedčený doklad o najvyššom dosiahnutom vzdelaní (vysokoškolský diplom resp. maturitné vysvedčenie);
- d.potvrdenie o odbornej praxi, pričom sa vyžaduje pri vysokoškolskom vzdelaní 4 roky a pri stredoškolskom vzdelaní 6 rokov odbornej praxe vo verejnom obstarávaní po ukončení štúdia (§ 117 ods. 3).
- iné doklady, ktorými sa môže preukazovať obsah a dĺžka praxe podľa § 117 ods. 3.
(Pozn.: Odbornú prax je možné preukázať prvopisom chronologického súpisu priebehu doterajších zamestnaní, z ktorého je možné zistiť dĺžku a obsah odbornej praxe po ukončení štúdia, resp. originálom listu zodpovedného pracovníka vysielajúcej firmy, v ktorom sa potvrdzuje konkrétna činnosť vo verejnom obstarávaní a požadovaná dĺžka praxe. Doklad musí byť opatrený menom a priezviskom zodpovedného pracovníka, s jeho podpisom a pečiatkou organizácie.)
Organizačné zabezpečenie:
- 1. Miesto školenia
V sídle firmy, Drieňova 37, Bratislava, pričom organizátor si vyhradzuje právo zrušiť kurz pri počte účastníkov menej než 10 žiadateľov. Zároveň upozorňujeme, že v súlade so zmluvou s Úradom pre verejné obstarávanie, je maximálny počet účastníkov v kurze 25 osôb.
V prípade zabezpečenia min. 15 účastníkov z jednej firmy je možné miesto uskutočnenia kurzu dohodnúť.
- Účastnícky poplatok
166,67 € + 33,33 € (20% DPH) spolu 200 €
Cena zahŕňa školné, vrátane študijného materiálu, lektorské a režijné náklady, občerstvenie (káva, čaj, minerálka, obed).
Platbu je možné realizovať bankovým prevodom resp. osobne platbou najneskôr pri nástupe na kurz.
Banka: SLSP Bratislava – Ružinov
č. účtu: 0634431507/0900
IČO : 45357137
DIČ pre DPH: SK2022948510
- 3. Zaslanie záväznej prihlášky
Organizátor kurzu má povinnosť týždeň pred začiatkom odbornej prípravy zaslať na Úrad pre verejné obstarávanie zoznam žiadateľov. Z uvedeného dôvodu žiadame záujemcov, aby záväznú prihlášku (ktorá je súčasťou týchto organizačných pokynov) čitateľne a presne vyplnenú zaslali najneskôr týždeň pred začatím kurzu na adresu:
ACTORIS SYSTEM, s.r.o.
Ľudmila Kostolányová
Sekcia vzdelávania
Drieňová 37, 821 02 Bratislava
tel.: 02 / 4333 0930, 43 42 24 25
fax.: 02/ 43 33 09 25
e-mail.: actoris@actoris.sk